16 Mart 2012 Cuma

21

İstanbulun havası kadar pis bi ciğere sahibimŞu oturduğum bank kalbim gözlerimse sahibi .Seyrettiğim cümlelerden varolan şu denizsin kim bu aklın faili ,Kim kalbin sahibi söylede bileyim Son sözün varsa başka biriMutluluklar meleğim yaşım 21..'i,20 bine aşkın kardeş eşliğinde ıslanıyor mendilim,Yağmur başladı izliyorum pencereden,Aynaya bakmaktan nefret ettim sence neden?Senle gelen sele kapılmışım çoktan,Ve hakketiğim için tepkim yersiz bunlar bence bedel.Aşkınla kırdığım kalemim inan yalansız ,Beni başkasının gözlerinde ararsında geç olur .Sen sevildiğini sanrsında geç ,olur neyse siktir et seç onu.Uyanmak istesemde yeni bi güne umutlu,Sen günleri dert gülleri sil baştan kuruttuSeninle geçirdiğim bir günlerin bir günde unuttumZamanı yalanlarla uyuttuk, Bu yüzden yaşımın 21'i bulutluKaybettiğim beni bir gün sokaklarda bulup dur !Zaten korkmuyorum ölmekten. Emin ol günü gelince kana bularım sen damlar gömlekten,Merak etme zaman daraldı devam etmek zor gidip Bi sabah uyan pencerende sela bekle Eğer varsa hakkım üstünde helal olsun Buda kalemden çıkan en hakiki sevdam olsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder