16 Mart 2012 Cuma

sen sarisi

soğuk bir şehir..
ve sensiz halâ.
sıfır mübalâ.
tenin güneşten alâ.
kimyam!
çoğrafyam, tersim düzüm, dünyam.
bundan ibaret değilsin bu senden ibaret rüyam.

uyandım farz edelim, farz bu arz ederim.
bitti kalbim, bitti pilim yok mu şarj edeni?
... nefsime ferah ama ruhuma dar bedenim.
güneşe aşk bedeli,kim koşar geceyi?

artık gittin ya da geldin meselesi kapandı.
artık bitti ancak yine olsaydı yine yapardım.
sen ne sandın, mutlu sonla bitmeyen masal mı?
aşk seninleyken öyleyse, sensizken de yasaldır.

suçluyum çünkü itiraf edemiyorum, kendime.
hayırdır ne oldu aşk uğramıyorsun kentime?
ne yapayım daha söyle benden beklentin ne?
bağlı boynum ay yüzünün saf gümüş kementine.

bağını yedim, sormam üzümü.
verdiysen bir kere arkasında saf tut sözünün.
dünya ne seni doyurur ne gözünü.
ne şiirlere boğ onu, ne de şımart göz önü.

gündüze hasret bir kör gibiyim.
ellerimle yokluyorum sonsuzluğun dibini.
esiri oldum ellerimle kendi dilimin.
senden başka bir şey için çarpmaz kalbimin bir dilimi.

ses tonun dua zaten dilin dilidir ilimin.
bense yalnızca anca oturduğun kilimim.
bilmiyorum fakat bilmemekte güzel şeklini.
nasıl diyorsan öyledir yine de müteşekkirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder